BatterySpace teraz na slovenské. Naša spoločnosť UBS sro, ktorá prevádzkuje na území SR internetove obchody Galax.cz a BatterySpace.eu sa teraz rozhodla spustiť nový internetový obchod pre svoje slovenské zakaznikov. Teraz...
viacReklamace
Najrýchlejšieho vybavenia reklamácie dosiahnete reklamováním tovaru priamo u nás.
Chcete tovar vrátiť v 14denné lehote?
Reklamujete chybný tovar?
V prípade, že chcete reklamáciu uplatniť priamo u nás, môžete tak urobiť nasledovným spôsobom:
V prípade, že sa rozhodnete uplatniť svoju reklamáciu u nás, prosíme zašlite tovar na nižšie uvedenú adresu. Prispejete tak k rýchlejšiemu vybaveniu svojej požiadavky.
UBS s.r.o.
Masarykova 178
415 01 Teplice
Česká Republika
Spoločne s tovarom doporučujeme pre rýchlejšie vybavenie reklamácie doložiť vyplnený reklamačný list.
V prípade, že chcete reklamovať tovar, ktorý sa ťažko prepravuje, prosíme najskôr o špecifikáciu reklamácie na info@batteryspace.sk
Tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu:
Prosím, napíšte podrobnosti na info@batteryspace.sk, kde Vám poradíme ako ďalej postupovať.
- 1. Ako sa pohľadávka uskutoční?
Ak je sťažnosť odôvodnená:
- Oprava položky sa vykoná.
- V prípade neodstrániteľnej vady bude tovar vymenený za nový kus alebo kúpna cena bude vrátená kupujúcemu.
Ak je sťažnosť neoprávnená:
- Položka sa vráti zákazníkovi.
- Náklady na dopravu znáša zákazník.
Pohľadávky nemožno tvrdiť v týchto prípadoch:
- Tovar bol poškodený prvkami.
- Tovar bol poškodený nadmerným naložením.
- Tovar poškodený zapojením do siete, ktorá nie je v súlade s príslušnou ČSN
- Mechanické poškodenie, nesprávna inštalácia, zlá manipulácia a servis.
- Životnosť batérie: batérie sú spotrebný tovar s obmedzenou životnosťou. Záruka sa nevzťahuje na opotrebenie batérie v dôsledku bežného používania.
V súvislosti s vyššie uvedeným kupujúci berie na vedomie, že záručnú dobu nemožno zamieňať s životnosťou tovaru, t. j. s dobou, počas ktorej je tovar spôsobilý vzhľadom na svoje vlastnosti, daný účel a rozdiely v intenzite jeho používania vydržať a plniť tak svoju plnohodnotnú funkčnosť. Predajca tak v reklamačnom konaní posudzuje nárokovanú vadu aj vzhľadom na uvedenú životnosť a spôsob miery opotrebenia. Táto posudzovaná skutočnosť bude tvoriť súčasť obsahu reklamačného protokolu, ak sa na ňu predajca bude odvolávať ako na dôvod zamietnutia reklamácie v záručnej dobe.
- 2. Ako dlho budem čakať na sťažnosť?
Odo dňa uplatnenia sťažnosti do 30 dní. Pre spotrebný tovar (náplne a batérie) vo väčšine prípadov, sme si vymeniť za nový kus, teda termín je oveľa rýchlejší.
- 3. Aká je záruka batérie?
Nová záruka na batérie – batéria je pokrytá 24-mesačnú záručnú dobu, rovnako ako akýkoľvek iný spotrebný tovar. Záručná doba nemôže byť zamenená so životom výrobku, ktorý v prípade batérií je 10 mesiacov na životnosť článkov alebo 500 cyklov – platnosť záruky uplynie ako prvá.
- 4. Aká je záruka, ak si objednáte spoločnosť/IČO?
Kupujúci, ktorý koná v rámci svojho podnikania alebo iného podniku pri uzatváraní a plnení zmluvy, má nárok len na 1-ročnú záručná doba-viď podmienky.
Pošleme peniaze na váš účet. Bohužiaľ, peniaze-back voucher nie je možné.
POZOR: V prípade, že chcete uplatniť nárok na vrátenie tovaru v 14-dňovej lehote, tovar nesmie byť použitý, balenie (škatuľa) nesmie byť polepený, popísaný alebo zničený iným spôsobom. Nepoškodený produkt v pôvodnom maloobchodnom obale do vhodnej krabičky či iného obalu tak, aby nebol poškodený ani produkt ani maloobchodný obal.